Pravděpodobně žiji v nějakém špatném snu, ačkoliv byl dnes celkem deštivý den a moje nálada byla díky tomu oproti jiným naprosto excelentní, tak situace, které se mi udály byly celkem zběsilé. Celé to začalo úžasnou noční scénkou na Skypu s bratránkem díky našim úžasně fungujícím ISP.
Prováděli nějaký update jejich serverů, routerů a já nevím, ještě jakých …rů. Což by mi tak moc nevadilo, někdy se to prostě udělat musí a noční hodiny jsou k tomu ideální. Proto možná my ajtíci máme rádi tmu. Nejdříve vypadlo ADSL bratránkovi. Za 15 minut byl ovšem zpět na Skypu a se slovy: „Ňáko se mi sekl modem“ a nerušeně pokračoval v přerušené debatě o sc-online.cz. Za následujících cca 20-30 minut začala podobná akce této, ale poněkud pozměněná. Z ICQ se mi nejprve odpojili kamarádi ze stejné vesnice co bydlím. Za chvíli se objevili, ale zpět a já výpadek vůbec neměl. Nechápal jsem, tak co asi jsem nějaký VIP zákazník či co. No nebyl jsem, za dalších deset minut čekal výpadek mě. Bohužel trval až do jedenácté hodiny ranní. A tak nakonec když nad tím přemýšlím, tak jsem opravdu VIP zákazník.
Další situace byly už tak nějak v rámci možností a celkem dobře překousnutelné, až na jednu. Tu jsem doteď nerozdýchal. Před měsícem, přesněji 15.8.2007 jsem nesl do reklamace PCMCIA 4G T-Mobile modem. Ulomená anténka. Se slovy, že kdyby mi neuznali reklamaci, tak nemám problém se zaplacením výloh na opravu jsem odcházel spokojen pryč. Na předávacím protokolu vězelo pěkně moje jméno, telefonní číslo a e-mail a pod tím potvrzená slova přebírajícího, že mi pošlou SMS nebo e-mail o stavu reklamace.
Dnes je tomu více jak 30 kalendářních dní a bez pár dnů dokonce i 30 pracovních dní. Díky výpadku internetu a mé obrovské závislosti jsem začal řešit jak se rychle připojit k netu. Myšlenka padla na TMCZ a jejich 4G internet, který v mojí vesnici funguje vyjímečně dobře. No, ale karta není doma. Tím jsem si vzpomněl, že mi vlastně z reklamace nic neposlali a že mám hold smůlu. Hned druhý den jsem sesmolil celkem rozhořčený e-mail na jejich servis o tom, že bych rád věděl status věci a jak to hodlají teď řešit.
Po cca šesti hodinách se mi ráčili odpovědět, že zásilka je k vyzvednutí od 27.8.2007, a že mi bylo posláno upozornění o tom na telefonní číslo, které po prvním zjištění není moje a po dalším zjištění patří mému tatíkovi. Nelenil jsem a rovnou jim zavolal, pán se mi snažil vysvětlit, že zásilka je opravena u nich. To mě, ale nezajímalo, chtěl jsem vědět jak je možné, že mi pošlou upozornění na číslo, které není moje. Dostal jsem uzemňující odpověď, že poslali na číslo, které je na přebíracím protokolu. Cukali mi koutky a chtěl jsem je hodně vyhlásit. Krotila mě kolegyně.
Po telefonátu s tatíkem jsem se dozvěděl, že tato SMS mu opravdu došla, ale že v ní bylo napsáno, že si má jít vyzvednout mobilní telefon, tak ji vůbec neřešil se slovy, že to asi poslali hodně blbě, že žádný mobil v reklamaci nemáme. Kolegyně celou situaci ohodnotila asi takto: „No jo no, všude mají bordel, nejen u nás“. Tím mě poslal do názorně předvedeného ROFL. Teď přemýšlím nad tím, kam náš svět spěje, když i takovou jednoduchou věc dokážeme zkurvit. (omlouvám se za to slovo, ale prostě to tak cítím)